Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

Έτερος Εγώ


Ότι θα διαβάσετε παρακάτω έχει συμβεί πραγματικά:
Σύμφωνα με την μαρτυρία που ακούστηκε στην εκπομπή της Αγγελικής Νικολούλη, κατά τη διάρκεια της προβολής της ταινίας "Έτερος Εγώ" σε κεντρικό κινηματογράφο της Αθήνας, στις 7 Φεβρουαρίου, πριν τις δολοφονικές επιθέσεις, ο σκηνοθέτης της ταινίας «Έτερος Εγώ» Σωτήρης Τσαφούλιας δέχτηκε μία ερώτηση από έναν άγνωστο άνδρα.

Ο άγνωστος άνδρας ρώτησε τον σκηνοθέτη του ελληνικού θρίλερ: «Σας πέρασε ποτέ από το μυαλό όταν γράφατε το σενάριο , πως θα μπορούσε να εμπνεύσει κάποιον να κάνει κάτι αντίστοιχο στην πραγματική ζωή;»

Λίγα λεπτά αργότερα, ο θεατής αποχώρησε από τον κινηματογράφο διακριτικά.
Μετά συνέβη η γνωστή δολοφονία στην Αθήνα. Ολόκληρη η ιστορία είναι εδώ: protothema.gr
Η ταινία αποσύρθηκε από τις κινηματογραφικές αίθουσες αμέσως.

Η ταινία Έτερος Εγώ πλέον βρίσκεται δωρεάν στο YouTube με απόφαση του σκηνοθέτη και σύμφωνα με τους θεατές είναι ίσως η καλύτερη ελληνική ταινία θρίλερ της δεκαετίας στην Ελλάδα. Μπορείτε να τη δείτε εδώ: Έτερος εγώ

Δημοφιλεις αναρτήσεις